dimecres, 14 de novembre del 2012

Experiència Cultural

3º dia setmana de la SAE

A causa que aquest dia es va fer vaga general, no vaig poder anar al lloc on tenia pensat, però almenys com va dir la nostra professora de seminari, tenim que esmentar un lloc cultural on hàgim anat i ens hagi agradat, així que jo us parlaré d'una visita cultural que vaig fer aquest estiu a la ciutat de Tarragona. 

Vaig anar a fer una visita al casc antic, ja que hi ha molts llocs interessants per visitar. Vaig anar a veure amb dues amigues meves les muralles, la catedral i l’amfiteatre romà, tot em va impressionar molt perquè encara la seva antiguitat tot es conserva bastant bé i a més es pot apreciar la bona Construcció que té.

Es troba a la part més alta de la ciutat, les muralles tenen una gran llargària encara que només queda una part d’elles, ja no hi és tota la muralla que envoltava la ciutat a l’antiguitat, ara només queda un tros però que ja és bastant, perquè continua sent gran, la catedral també és molt bonica, té una entrada principal enorme i les escales de pujada cap a ella encara fan que impressioni més. Però el que vaig veure més bonic de totes les coses que vaig visitar, va ser l’amfiteatre romà, perquè està situat just al costat del mar i té unes vistes impressionants, i a més ara han arreglat els jardins del voltant i encara té una millor presentació, encara que estigui una mica ensorrat un costat desprès de tants anys es poden apreciar bastant bé tots els detalls.

Penso que Tarragona és una de les ciutats més importats de Catalunya a l’hora d’anar a visitar, ja que té una gran quantitat de edificis històrics i emblemàtics, tots tenen una gran importància, significació i valor que en temps dels Romans la van anomenar Capital del món. 

Després d’haver anat a visitar aquestes zones del casc antic durant el dia, vam fer una mica de temps visitant el mirador que també és preciós i té unes vistes molt boniques al mar, així quan es va fer de nit ho vam poder veure tot il·luminat i encara em va agradar més, tot quedava destacat i brillant contrastant-se amb les cases antigues i els carrers estrets. Es creava un ambient acollidor i misteriós amb aquelles llums que feien que destaquessin encara més de totes les coses dels seus voltants. Quedava tot molt màgic i preciós.

I aquí us deixo una de les fotografies que vaig fer-me amb una amiga al davant de la Catedral de Tarragona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada