dijous, 15 de novembre del 2012

Dia de pràctica a l'Escola Bressol

4º dia setmana de la SAE

L’escola on vaig anar a fer la pràctica un dels dies de la setmana de la SAE va ser a la Casa dels Infants de Castelldefels, una escola Bressol que va des dels 0 als 3 anys. Només entrar em va semblar una lloc molt ampli i lluminós, tot ple de cristalleres i grans finestrals per on entrava molta llum del dia i hi donaven al pati, on es podien apreciar molts jocs i joguines per a tots els nens.

A mi em va tocar anar amb els més petits, a la classe dels lactants, recordo que quan hi vaig entrar a la classe amb la meva padrina, i els vaig veure als set nens gatejant per terra i arrastrant-se com podien, em va donar una sensació de tendresa al veure’ls tan petits i indefensos, em miraven tots amb uns ulls de sorpresa sobretot una nena d’ulls blaus que no parava de riure, encara que no tenia dents i em va passar la seva alegria de la gracia que em va fer. També em va sorprendre la manera que tenien per descobrir les coses ja que les mestres els hi deixaven moure’s per tot l’espai ja que no era perillós, van estar jugant amb la panera dels tresors i amb objectes de la classe. 

Una de les dos mestres que hi havia em va fer una explicació resumida de com era el dia a dia amb tots els nens, encara que més endavant, la directora també em va donar una explicació més amplia sobre tota l’escola i com s’organitzaven, que feien a l’Espai Familiar, etc.

Vaig estar jugant amb ells i veien com menjaven a l’hora de dinar i després com s’anaven dormint cadascú en el seu petit llit, ja que cada nen tenia el seu propi. Una de les coses que més em va sorprendre va ser que un dels nadons de set mesos que tenia son va saber anar fins al seu llit, ja que són baixos i poden accedir ells mateixos.

Aquesta experiència m’ha agradat molt, m’he sentit molt agust i trobo que a sigut bo fer-la perquè així ja anem agafant una idea al que ens dedicarem d’aquí uns anys.

M’ho he passat molt bé amb els nens i m’han transmès moltes sensacions positives, ja que tots eren molt alegres i espavilats. 

Aquí us deixo unes quantes fotografies que vaig fer de l'escola:










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada