dimecres, 17 d’octubre del 2012

La descripció

Avui parlaré d'una persona a la que no fa gaire temps que conec, poc més d'un mes per ser exactes, però que des del primer dia en que em vaig apropar a ella per preguntar-li si faria la mateixa carrera que jo, ja em estat anant juntes a totes les classes i hem anat coneixent a més noies que s'han anat unint, formant així, un gran grup d'amigues universitàries.

El primer dia de classe, quan la vaig veure per primera vegada a l'entrada de la facultat i hi vaig parlar amb ella, em va donar la impressió de ser una noia alegre, simpàtica i oberta a tothom, amb els seus ulls verds i el seu somriure d'orella a orella. Portava el cabell llarg i arrissat i se li notava que havia estat a la platja aquest estiu per la pell bronzellada que lluïa.

Per la seva roba el que em va cridar més l'atenció, van ser unes botes que portava ja que feia molta calor, perquè encara estàvem en ple estiu, no feia ni dos dies que estàvem de vacances, tot i que per compensar portava el seu particular vano per fer-se aire.

Per acabar dir que la seva personalitat li ajudarà a desenvolupar-se en l'ambit d'educació infantil ja que se la veu contenta i que li agrada molt.

                               fotografia de Judith Montañes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada