dimarts, 18 de setembre del 2012

Presentació, Primera entrada

Benvinguts/des al meu blog


Em dic Mónica i sóc estudiant de primer any d’Educació Infantil a la Universitat Ramon Llull a la facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport de Blanquerna.

Des de sempre he tingut la il·lusió de formar-me professionalment en aquest grau i estic molt contenta de per fi estar realitzant-lo.

En aquesta nova etapa de la meva vida espero aprendre moltes coses, arribar a ser una bona educadora infantil i formar-me tant Professional com personalment. Ensenyar als nens però també aprendre d’ells moltes coses.

Dit això, amb aquest blog que aquí començo i que anirà dedicat sobre tot el que farem en aquest àmbit d’educació infantil, serà per poder penjar els treballs fets a classe, les explicacions dels professors, resums  i esquemes de temaris, també per pujar imatges i vídeos i perquè puguem compartir entre tots, els nostres apunts i informacions. Així tant vosaltres com jo, podrem aprendre i compartir coneixements que anirem adquirint al llarg del curs.

Espero que us sigui de gran ajuda.
Moltes gràcies i fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada